Min nya blogg!

Nu har jag gjort en ny blogg som är till för mitt APU projekt. Jag ska lägga upp mina bilder, ge lite tips och visa hur jag gör och tänker.

Först ska jag presentera mig själv! Jag heter Josefine och går sista året på gymnasiet. Jag går medieprogramet i Mjölby (men jag bor i Motala). Jag tar studenten om några månader och har ingen aning vad jag vill göra efteråt!
Jag vill försöka få ett jobb så jag kan köpa en ny kamera, har släpat på mig i 3 långa är nu.
Jag har en Nikon D40, och ett 55-200 zoom objektiv.


Mitt bloggnamn kommer jag snart byta, så fort jag kommer på ett bra, det här är bara tillfälligt namn.

Min andra blogg http://pistoldreams.blogg.se/

Enjoy!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0